RSS not configured

Facebook
RSS

Promocja jest efektywną odmianą namówienia nabywcy do zaciekawienia produktem, usługą albo logotypem. rozpowszechnianie i nakłanianie do skierowania na konkretny wyrób to reklama typu Wystąp z szeregu ! Szary człowieczku !. ma być ona ukierunkowana wyłącznie na interesy określonej firmy. Oznacza to, iż produkując, a później emitując spot reklamowy, można jedynie zachwalać, proponować i przedstawiać produkt własnej marki, nie porównując z tym samym wyrobem innego wykonawcy. tak wyglądająca forma prezentacji jest zabroniona. Nie wolno prezentować marki rywalizującej w swojej reklamie, bez względu na to, czy chcemy wyłącznie o niej wspomnieć, czy również, co jest niedopuszczalne oczernić rywalizującą na rynku jednostkę czy też jej produkt. wolno jednakże użyć sformułowania o bezkonkurencyjności własnego wyrobu w stosunku do innych, bez przytoczenia praktycznych rywali. wyjaśniając to,wolno o swoim produkcie twierdzić lub wypisywać, iż jest on idealny na rynku, iż jest numerem wiodącym, iż jedynie taki towar sprosta wymaganiom klienta. nie wolno tu odchodzić odprawdy, lecz właśnie ta forma jest tolerowana.

źródło: Mówią, że jestem Caritasem ale to nie prawda

Comments are closed.

Ból pleców między

Przepona podczas wdechu W Internecie łatwo odkryć agencje specjalizujące się w ...

Czy bycie prawnikiem

Ciężko jednoznacznie powiedzieć czy bycie prawnikiem jest dobrym wyjściem. Przecież ...

Droga ustawodawcza

HISTORIA MACIUSIA Użyteczne porady na temat standardowego troszczenia się o siebie Sprawdzone ...

IV Aktywa trwałe, k

Promocja jest efektywną odmianą namówienia nabywcy do zaciekawienia produktem, usługą ...